Xatun Doktorlar 4 kilo diyince hemen sezeryan diyorlar ama normali 4 bucuk kilo ise direk sezeryan miş.
Ultrasonda da yanilma payi olabiliyormus.4 kilodan azda cikabilir 4 den fazlada cikabilir miş ebelerimiz oyle soyledi.
Ama bana sorarsan ben zaten korkuyorum normal dogumdan 😅 4 kili deselerdi hoc yanaşamazdim normal doguma 😊
Bu gun yeni dogum yapmis bi hanimla konustuk ta 3 .800 normal dogum yapmis onda bile vay be dedik 😅
Gerisini dusunemiyorum.Rabbim saglikla kavustursun ins.😍