alisya2204 Sat 3 ağustostu 1 ağustosta kan verdim 2.0 çıktı. Son ilişki tarihim 18 ağustostu sizce yükselir mi yumurtlama günlerini değerlendirmiştik ilk kez böyle bi değer çıktı başına gelip yükselen var mı
Ok_Ailesi alisya2204 benimde ilk kan testim 2.0 çıkmıştı ertesi gün tekrar kan verdim 5.0 çıktı arada kalıp bir gün sonra tekrar kan verdim ama düşmüştü değerim belli olmuyor sen bence bi kaç gün bekleyip tekrar kan ver daha emin olursun
K123k alisya2204 lütfen sonucunu banada bildirirmisin 2.30 çıktı benimde doktor hiç bişey demeden çıkabilirsin odadan dedi eğer kan verirsen yükselirse bana da haber verirmisin
CananYusuf alisya2204 12 gün âdet gecikme var 19 Kasım’da kan verdim, sonuç 0.2 çıkmıştı. Bugün tekrar kan verdim, bu kez 2.0 çıktı. Acaba neden böyle oldu?
alisya2204 Ok_Ailesi Bu şekilde ilk defa çıkınca bende umutlandım 🥹 bu ay tedaviye ara vermiştik çünkü
Ok_Ailesi alisya2204 hemen ümitsizliğe kapılma umarım Allah gönlüne göre verir hayırlısı olur hakkında