Fatmaaa1921 Kızlar 38+5 hamileyim dün temizlik yaptım belim çok ağrıdı düne göre ağrısı daha iyi ama şimdi de belimle beraber kasıklarım ve rahimimin kemikleri ağrıyor sanki sizce normal mi yoksa sancı böyle mi oluyor ilk gebeliğim
minnosannesiii Fatmaaa1921 düzenli aralıklarla geliyorsa sancıdır mesela 5 dk da bir aynı sancı vurup 15-20 saniye sürüyorsa ve bu sürekli tekrarlıyorsa düzenli sancıdır. Onu takip et
Fatmaaa1921 minnosannesiii gidip geliyor doktorum duramıcak gibi olursan gel dedi o yüzden gitmekte istemiyorum bide bacaklarım da çok ağrıyor sancı gelince bacak da ağrır mı