Kahverengi 17,1 çıkmış şakınım şimdi napmam lazım sanki ilk gebeliğin gibi bir heyecanlandım beynim durdu
minigiminannesi03 Kahverengi iki güne bir kan ver artışına bak düzenli artış var mi diye heyecan yapma folitasit kullanmaya devam et
Eesmaaanur Kahverengi ben de sizin gidiyim benim de adet gecikmesinde 17.9 çıktı. 2 gün 44e yükselmişti. Simdi pazartesi tekrar yaptırıcam 300 350 civarinda olması gerekiyormuş. İnşallah ikimizde istediğimiz sonucu alırız
Kahverengi minigiminannesi03 bu sefer folikasite başlamadım daha bu ay karar vermiştik sonuç böğle çıkınca bi şaşırdım hangi marka kullanıyorsunuz
minigiminannesi03 Kahverengi kuzum ben turkiyedeki hap isimlerini bilmiyorum yurt dışındakilerini biliyorum😊🥰
Eesmaaanur Kahverengi evet 2 günde bir test yaptırıyorum su an siz de o şekilde yükselmesini takip edebilirsiniz. Doktorunuzu da bilgilendirin lütfen