busra_ulcay153 Arkadaşlar biberonlar çok pahalı marka olması çok önemli mi uygun fiyat biberon alıp memnun olan varsa önerebilir mi
__mom1 busra_ulcay153 çok hızlı akanlar annede meme reddi yapabiliyormuş o yüzden yavaş akan olsa daha iyi olur
balevlatlarim3535 busra_ulcay153 biberonun uretildigi madde önemli. Akıtma hızı önemli. Bazı biberonlar gaz yapabiliyormus.
__mom1 busra_ulcay153 ben araştırırken en çok avent ve lansinoh duydum ama alıp denemek lazım bizim bebiş de daha doğmadığı için tecrübe paylaşamıyorum ben meme reddi olmasın diye como tomo aldım ama çok pahalı yani bi tane daha almam
dlb97 Tommee tippee nin antikolik biberonunu aldim ben ablamda yigenimde onu kullandi biraz gazli bir bebekti ve en iyi gelen oydu ebebekte indirime girince 170 tl gibi bi fiyati oluyo diye hatirliyorum ona bakabilirsin
deniz2812 busra_ulcay153 bebeğin ihtiyacına göre almalısınız. Lansinohu kullanan bebekler bi daha farklı bi biberon kullanamıyor. Aventinde yavaş akışlı olanını tercih edin. Diğer markaları bilmiyorum ama wee kesinlikle almayın