Melikenin_annesiii Kızlar fakultede dogum yapan varmi memnun kaldınız mı ücretleri nedir tecrübeleriniz varsa faydalanmak isterim teşekkür ederim
FatmaJale Melikenin_annesiii bende Kiper beye gidiyorum gayette memnunum tavsiye ederim ilgili bi doktor Eşim sağlıkçı olduğu için biz muayene ücreti olarak 280 lira ödüyoruz ama diğerleri ne kadar bilemem
Melikenin_annesiii FatmaJale Çok teşekkür ederim dogum ücreti hakkında bir bilginiz varmidir acaba kismetse bende orda dogum yapmayı düşünüyorum da bide odaları tek kişilik mi sizi bulmuşken kacirmiyim 😁😁
FatmaJale Melikenin_annesiii doğum ücretini bilmiyorum ama benim ablamda 2 dogumunu orda yaptı tek kisilik odada kaldı bende nasipse orda yapcam büyük ihtimalle tek kisilik oda olacak 👍
Melikenin_annesiii FatmaJale Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah teşekkür ederim ☺
btytgy cemredemirboga Orada doğum yapmadım ama yatışım olmuştu artık odalar tek kişilik ve bir kişi refakatçi kalabiliyor
Cennet_kusum16 İlk doğumum orda oldu. Sezeryan anında idrar torbami delmisler. Doğumdan sonra 3 hafta sondayla kaldım üzerine birde sezeryan. Doktorlar hakkında yorum yapamam. Odalar eski odalar tek kişilik. Refakatçi saati dışında eşler giremiyor