Aybarssena merhaba kızlar 11. haftadayım doktorum 12 ve 13. haftada cinsiyetini daha net öğreneceğimizi söyleyip bu Ultrasonu verdi yine de kendi tahmini varmış ama net olmadığı için söylememiş siz burada ne görüyorsunuz cinsiyetini 😍
2tupbebek Aybarssena Benim doktorum 11 de kız demişti 16 da erkek olduğu kesinleşti. Beklemek çok zor gerçekten insan aşırı merak ediyor 🌝