Taze transfer mi yoksa donmuş mu ona göre hareket ediyor dr lar benim ilk tedavim taze transferdi işlem sonrası 2 saat yatırdı sonrasında da ağır kaldırmak dışında herşey yapabilirsin demişti o tutmadı ikinci tedavim donmuş embriyoydu işlem sonrası kendim kalktım ve direk normal hayatıma devam ettim hatta 2 saat yol gittim onda da ağır kaldırma dışı herşey serbetti yürüyüş yaptım bişeylerle oyalandım ve sonuç ikizlerime hamileyim çok şükür birde ilaç takviyesi yapmıştı dr um onları düzenli kullandım darısı isteyen herkesin başına inşallah ama bence en önemlisi çok düşünmemek akışına bırakmak