Merhaba arkadaşlar 6.haftamda Cmv ıgm pozitif çıktı aviditem düşük yani hamile iken geçirmişim o zaman doktorum 17.haftada amniyosentez yapacağız bebeğe geçmiş mi bakacağız demişti hastaneyi değiştirmek zorunda kaldım burdaki doktorum da 21.hafta da yapalım dedi acaba rica etsem 18 de falan yapar mı yeterince stresli geçti zaten hamileliğim bekledikçe nolcak nasıl olacak düşünmekten yoruldum sizler kaçıncı hafta da yaptırdınız bu arada devlet hastanesi sonuçları çıkana kadar 6 aylık olacak zaten bebişim