gulsahgursoy dilaraRecep Allahın izniyle bizimde bir oğlumuz olacak. Eşim Alpaslan istiyor, ben Miraç istiyorum. Orta yolu bulamadık☺️
Fatmaaa95 dilaraRecep geçenlerde durup dururken oğlum olursa miraç koyabilirim dedim benim çok hoşuma gidiyor isim ama bakalım tabi o zamana kadar fikrim değişmezse
gulsahgursoy dilaraRecep Eşimde aynı şeyi söylüyor ama sonuçta her iki cinsiyete de koyulduğu için bi sorun yok. Ben çok beğeniyorum☺️
dilaraRecep gulsahgursoy bende beğeniyorım bebeğimde miraç kandiline yakın doğacak ocak başı gibi ondan kayınvalidem koyalım dedi eşimde daha çok böle Alpaslan ertuğrul bu tarz isimler istiyor