Hdkdkkd 29 haftalık hamileyim bebeğim bugün hiç karakter etmedi saat 10 gibi uyandım kahvaltı da yaptım sizce normal mi
Mochi Hdkdkkd 28+2 tim bende gayet normal ama yine de takip yapın tabiki. Sevdiğiniz birşey yiyip sol tarafınıza yatın hala yoksa hareket parmaklarınızla karnınıza ufak ufak bastırın farklı yerlere
Kaykinadile Hdkdkkd kan ağrı sancı vs yoksa o haftalar da az hissetmen normal sen kendi vücudunda değişiklik olmadığı sürece sorun olmaz gün içinde illa hareket eder
Dylann_3433 Merhaba bazen normal bu sekılde olması hafif tatlı bişey yiyip uzanın karnınıza minik minik vurun müzik açın eğer ki hala kıpırdamıyorsa doktorunuza ulaşın
Hdkdkkd Herhangi bir ağrım sızım kasılmam akıntım yok Allah’a şükür gece ben uyurken gayet hararetliydi o yüzden korktum var
busraozgn Benimde 29.haftamda böyle olmuştu korkmuştum hatta sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinledim öyle yapabilirsin daha sonraki haftalar hiç durmadı çok şükür ,çok yorulduğun yada stresli olduğun için olabilirmiş
Hdkdkkd Kızlar beni rahatlattınız hepinizden Allah razı olsun sorun yok sanırsam yavaş yavaş kıpırdanmaya başladı aktif değil sadece o kadar çok teşekkür ederim ☺️