ArifeEl Kızlar, 18+2 hamileyim. Doktorum günde en az 2 litre su içmem gerektiğini söyledi. İçiyorum içmesine ama 1 bardak suyu içer içmez 2 dakika geçmeden hemen tuvaletim geliyo ve tuvalete gidiyorum. Sizce normal mi?
mrvsrcn ArifeEl normal canım gebelikte sık tuvalete çıkmak 34 haftalığım bir saatte 3-4 kez gidiyorum 😂
Elenora ArifeEl çok normal benim artık en sevdiğim yer WC çiçeklendirmeye karar verdim. Kendime has bir WC yapıcam 🤣🤣🤣
Milen7 Çok normal ama vücut zamanla alışıyor. Bende su içmiyordum sadece susadıkça içiyordum suyum biraz azaldı. Doktor su içmemi söyledi, içmeye başladıktan sonra sabit kaldı bebeğin suyu. Şuan 2lt içiyorum bende