Tugceinciuak depend kullandım çok rahat ettim. Doğumdan sonra hasta bezi takiyorlar ama sonrasında değiştirmek gerekiyor baya kanama oluyor çünkü. Külot gibi olduğu için iç camasiri derdi olmadan elbise şeklinde pijamamin altına sadece depend giymiştim. Hem aktı mi bulaştı mi derdi de olmuyor baya emici