Kızlar merhaba
27 haftadayım gebeliğimin ilk haftalarında tiroid 4 küsür çıktığı için ilaca başladım hala kullanıyorum levotiron Tsh hemen kendini topladı fakat t3 t4 böyle çıkıyor sorun teşkil eder mi sizce doktorum ile görüşemedim bulunduğum yerde endokrin de yok maalesef
