Sevaall Kızlar adetime 12 gün var… bugün sabah kalktım lavaboya gittim…peceteye hafif pıhtılı bi kan kaldı…sonra baktım daha hic bişe yok… sizce bu ne olabilir… lütfen yazın ilkkez böyle bise oldu
Minnos2 Sevaall geçen bende de oldu pembesi olarak hala test yapmadım 1 gün sürdü uzun surmezse olabilir
Meli-sa Sevaall benimde adetime 12 gün var ve az önce akıntıyla beraber biraz pembemsi bir akıntı olmuş
adatuna Sevaall 12 gün çok fazla bir süre bana değil gibi geldi. 3-4 gün varken erken gebelik testi yapın isterseniz
Minnos2 1prensesannesi__ ya çok sevindim ben hala yapmadım yarin bende yapacağım sana Yazarım bak belirti yok diyordun :) oldu çok şükür
Minnos2 1prensesannesi__ ben hala korkuyorum yapmıyorum yarin yaparım muhtemelen kac gun vardı yaptın
1prensesannesi__ Minnos2 evet yaa simdi kan vericem ama ödüm kopuyo negatif cikcak diye cunku ortaligi ayaga kaldirdim hamileyim diye yoksa rezil olurum 🤭🤭
1prensesannesi__ Minnos2 olabilir kesin daha kan vermedim devlet hastanesi acilinde sira bekliyorum esimi bekledim gelmek jcin ama ona midem agriyo dedim henuz neden geldigimden haberi yok eger pozitif olursa 1 hafta daha haberi olmicak 🥰
Minnos2 1prensesannesi__ yok ya baksana silik benim ilk hamileligimde test öyleydi birkac gün sonra kıpkırmızı olmuştu
1prensesannesi__ Minnos2 bende tutamicak gibiyim ama hemen soylenek istemyorum cunku cok erken daha once yasamadim ama kimyasal olursa benden cok o üzülür
nursenakaynak01 Benim de adetime 5 gün var bugün pembe bir akintm oldu bir kaç damla geçen hafta test yapmıştım silik çıktı ikinci testi de yaptım silik çıktı bugün pembe akıntıyı görünce şaşırdım acaba adet olacağım yerleşme kanaması midir
mirooo 1prensesannesi__ bence söylemelisiniz allah korusun öyle bişey bile olsa birlikte üzülürsünüz diğer türlü birlikte sevinirsiniz. Kötü düşünmeyin güzel düşünün hep, inşallah hamilesinizdir🤍🤍
Minnos2 1prensesannesi__ bencede söylemelisin mesela ben yarım yapacağım evdeyken olmazsa beraber teselli olalım olursa beraber sevinelim
1prensesannesi__ Suan sonucum negatif adetime daha 7 gun var erken sanirim haftaya bidaha test yaparim
Moonlight7 Benimde adetimden 1 gün önce pembe ve kahverengi lekelenme tarzında kanamam olmuştu ve 1 gün bile sürmedi 3 gün sonra hamile olduğumu öğrendim 🥰 inşaAllah bekleyen herkes hayırlı haberlerini alır 🤗