Dün yaptım doğumu sabahtan damar yolu kan tahlili derken ameliyata alındım. Sonra hemen duruş pozisyonu ilacı verdiler ayaklarım direkt ısındı ve hissim gitti. Damar yolu daha çok acıdı diyebilirim korkulacak bi iğne değil. İnsan bilinmezlikten korkuyor hiçbir acı hissetmiyorsunuz ama korkudan it gibi titredim gerçekten tabiri caizse:) yatırdılar orda uyuşukken sonda takıldı ardında 5,6 dk kızım doğdu, sonra biraz karnıma bastırıp oğlumu da çıkardılar her şey 10 dk bitti. Geriye dikim işlemi kaldı toplam 37 dk kalmışım içerde. Hiç bir acı sızı hissetmedim ama korku heyecan aşırı çok oluyor titremem 1,5 saat sürdü o da anestezidenmiş. Yani dokunmalarını bile hissetmedim ben o derece sedyenin sallanmasından bişeler yaptıklarını hissettim. Daha sonra odaya geldim ayaklar hissiz 5,6 saate anca geçti kayısı kompostozu nescafe bitter yedim onlar söyleyince sonra hemşireler gelip sondayı çıkardı yine hiç acımadı. İlk kalkış yapıldı o biraz zor oluyo barsaklar dökülcek ğibi ama okadar olur yani 7 kat kasilmişiz. Sonraki kalkışlar daha iyi. Çişimizi gazamızı yapmamız gerekiyor yaptım bende hemen o akşam. 24 saat olmuş şimdi iyiyim oturup külkarken karın bölgem ağrıyor o kadar ağrı kesici yapılıyo sürekli şimdilik iyiyim hiç korkmayın her şey geçiyor sadece bilinmezlik insanı çok ürpertiyor ilk günü atlatın sonrası kolay olur benim hikayem bu kadar. Normal doğumu da tatmış bi insan olarak ikisininde zorluğu ayrı ayrı tabiki