Melike658 2,5hafta çektim fena öksürük grib halsizlik vardı ilaç kullanmak istemedim zor çayla felan geçiştirmeye çalıştık olmadı en son eczanenin tavsiyesini uyguladım şükür 2günden beri çoook rahatım
Sıcak kiraz çekirdek yastığı (Türkiye’de var mı bilmiyorum) ısıttım ve göğüs kısmıma koydum sürekli sıcak tutum su Torbasıda olur kesinlikle denemen lazım