Duaceren Bende kullandım .zofer hergün değil tAbi dışarı çıkcağım günlerde düğün çarşı bi ziyarete falan onun dışında evde olunca çekiyordum bulantımı allah kokaylık versin .kızımda gayet sağlıklı korkmayın
Bogaburcu Sultisss prilamı düzenli kullandın mı canım sabah 1 öğlen 1 akşam yatmadan 2 tane içmen lazım bebeğe hiçbir zararı yok en azından bundan eminiz belki tek tük içtiysen fayda etmemiştir bir de böyle dene istersen.
Sultisss Bogaburcu kullanmaz mıyım canım aynen dediğin gibi kullandım yok fayda etmedi 1 ay öyle idare ettim sonraki doktor kontrolüne gidince hiçbir gebemizde istemiyoruz kusmayı daha önce niye gelmedin dedi zofer verdi tık diye kesildi korktum kullanırken ama onsuz da yapamadım daha yeni yeni kestim içmeyi
PervinY Sultisss Bende 1 kutu falan kullandım sonra bıraktım yan etkilerinden dolayı zaten pek fayda da etmedi bana. Prilam daha güvenli bence sabah 2 akşam 2 içiyordum ben.
Gmzemre Sultisss ben bebek 7haftalıkken başladım zofere hala kullanıyorum doktorumda yüzlerce doğum yaptırmış bi prof bana sen iyi olmadan bebek olmaz demişti o kadar haklıki çok şükür bende bebeğimde çok iyiyi bu dönemde sadece doktoru dinleyin lütfen ve sağlıkla bitirin inşallah 🙏🏼🥰