Merhaba hanımlar ben 19+5 günlük hamileyim. 6.haftadan itibaren prilam kullanıyorum.o da yetmeyince doktorum zofer verdi ama çok iyi geldi.sorum şu prospektüsünde damak yarıklığı yapabilir diyor çok korkuyorum bebeğime etki eder diye kullanıp bu şekil etkisini gören var mı??