Nnoktaa 😅😅 ilk öğrendiğimde gebeliğimi hem özele hem zeynep kamile gitmeye başlamıştım sonra orası biraz uzak gelince özele devam ettim normal doğum yapmayı çok istiyordum özeldeki doktoruma da defalarca bunu söylemiştim gel gelelim doktorum 36.haftada suyun bitmiş acil sezaryen dedi suni denesek dedim büyük bi hastane olmasına rağmen ben risk alamam dedi eşimde gel bide zeynep kamile gidelim dedi aynı gün acilden giriş yaptım muayene vs derken yatışım yapıldı ve o gün açıklığım 5 cm oldu çatı muayenesinden sonra tetiklendi 😊 ertesi sabah muayeneden sonra suni sancı vermeye başladılar ebeler çok güler yüzlüydü hep annem canım yavrum böyle hitap ediyorlar büyük ihtimal yaşları benden küçüktü 😄 5 buçuk saat sonunda tam açıklığa ulaştım ve doğum başladı bi anda odada 10 kişi oldular 😊 çok şükür ki sağ salim kavuştum yavruma sonra dikişim atıldı görevliler gelip üstümü başımı temizledi bi 3 4 saat orada kaldım dinlendim o arada bebeğin muayenesi yapıldı yanıma getirdiler birlikte odaya çıktık ertesi günde evimize geldik 😊