aysenurellaa Benim ikinci doğumum olacak mecbur sezeryan ama doğumdan çok doğum sonrasından korkuyorum inan ki. Basuruydu, meme yarasıydı, mastitiydi, sezeryan yarasıydı derken doğumdan daha zor geçmişti ilk doğumda. Yine de pozitif olmaya çalışıyorum ya evrene iyi mesajlar gönderelim herşey güzel olacak 😅