Kızlar merhaba benim bat 3 Eylül neredeyse tüm belirtiler kayboldu.
Adetime 6 gün kala her gün bel, sırt ve kasık ağrısı yaşıyordum. 3 gün önce iki kere adet sancısı geldi 5 dk aralıklarla daha da hiç birşey yok şuandan itibaren sanırım bu ay da elendim. Bu durumu yaşayan var mı aranızda bir ümit işte sizlere danışmak istedim🙏🏻