Htcgnl Canım inan bende çok kotü gecirdim 15 haftalik şu an bebeğim şimdi daha yeni yeni bulantımın şiddeti azaldi ama hala var ve yiyebildiğim tek şey makarna ve kahvaltilik yağsiz seyler tabiki doktorum bana zofer verdi onu kullaniyorum hala çok güçlü bir hap kac kere bulanti hapi degistirdim ama ona ragmen çok kötüydum surekli kusuyordum hormonlardan dolayi malesef böyle geçiyor hicbisey fayda etmedi bana etmiyorda 3.ayim dolunca azaldi cok sükür Ama bebeğim çok sükür hicbisey yiyemememe rağmen cok iyi cunku ilk 3 ay bebek o kadar kucukki onun alacagi besin senin vucudunda yeterince var o yuzden cok endiselenme Allahin izniyle birşey olmaz yinede doktoruna soyle degerlerine baktir