Sweety11 ben ilk hamileliğimde hiç yasamadim denecek boyutta belirtiler yaşadım.sadece bir kere aserdim o da mevsimiydi kolay bulundu.2 kez istifra ettim. 1 hafta kadar da mide yanma oldu, doğuma yakın zamanda . Limonu ekmek arası yiyecek kadar yerdim günde 2 taneye kadar çıkmıştım, 35.haftama kadar çalıştım ara rapor asla almadim.karnım aşırı sivriydi erkek diyolardi görenler ama kız di😇
Bunda 4+4 ten beri bulantı hapi icmesem kusuyorum, karnım aşırı yayık, tuzlu şeylere aşırı düşkün oldum başta turşu. Bıraksalar gün boyu uyurum🫣 belirtilerin zitligina bakarsak erkek diyorum gönlümden geçen tabiki sağlıklısı kızıma göre kız olmalı ikiz olacaklarmis😅 adlari da aynı olacakmis