Merhabalar 2 yıllık evliyim eşimle bebek düşünmeye başladık . Henüz bu yolda çok yeniyim bilmediğim çok şey varmış gibi hissediyorum :) geçen ay ilk denememizi yaptık ancak olmadı inşallah en kısa sürede olur 🤲🏻 benim merak ettiğim bir konu var yumurta çatlama günümüzü nasıl hesaplıyoruz bedensel bir belirtisi var mı bilgisi olan paylaşabilirse çok memnun olurum :)