Ilk-annelik Ayliz-12 bana özel bir hastanede doktor demişti çok korkmuştum hemen ankara etlik hastanesi perınatolojı rısklı gebeliğe yonlendırdi sıvılar verdim testler yaptırdım fakat o gittiğim uzman doktor ne bağırsak ne parlama ne bir şey çocuk gayet saglıklı dedi önceden su ıcmıstım ultrasona gırmeden hemen önce sonra bunun etkisinin çok büyük olduğunu öğrendim şimdi 32. Gebelık haftamızdayız yanı bu doktorlar korkutmaktan başka bir şey bilmiyor cnm
Ayseecihangir Ayliz-12 merhaba bana 17. Haftada 2. Derece var dedi doktor Şimdi 25+2 haftalığım 1. Dereceye düştü ama korkuyorum riskli gebelik bölümüne gittim iki kere doğru düzgün açıklama da yapmıyorlar üzülüyorum
Ilk-annelik Amınıo sıvısı doktorların cahıllıgıyle testlerı sonuç almadan otekıne gectıler büro rısklı gördü bilmem bagırsagı parlak dedi bılmem ne korkuttular bizi rısklı gebelık dıye halbuki bebek sağlıklı sırf ıcımde kalmasın doğuma kadar mecbur verdim canım