zengooo Kizlar 17 haftaligiz bu bebek ne tarafimda😀ben sislik mislik hissetmiyorum arada baloncuk patliyo ama oyle gobek deliğimin altinda falan mi bilmuyorum doktor 20 den once hissetmezsin dedi
Gizmoo zengooo sağ ya da solda olur ortaya büyüdükçe geçer. Benim sağda mesela 18 haftadayım. 16 da doktor bana hissedersin dedi. Hissediyorum
Bskmik zengooo bende 15 haftalığım çok göbeğim de yok hafif şişkinlik var sadece arada bi sancı girer gibi oluyo oda nadir başka hiç hissetmiyormuş 😂
Derinnderinn 14 haftaligim bende göbek deliginin altındadır rahim orda çünkü ben oraya dokununca sertlik hissediyorum eskisi gibi yumuşak değil mesela :)
Arzuanne Benim sağ tarafında göbek deliğimin zaten dönerken ağrı yapıyor ultrasonda da ordan bakıyor o taraf sanki daha sert
Cicekmelisa zengooo o haftalarda tekmesi cok şiddetli olmayacağı için hiisedilmez ama hareket edince elini karnına koydugunda hissediyorsun elinle ama büyük hareketlerinde yani dönme gibi şey yapınca için bi değişik oluyor karnında kelebekler uçuşuyor gibi farklı bi his oluyor 🥰