Vandb doktorunuzdan değiştirmesini isteyin garip ama benm ilk gebeliğimde doktor dramamine diye bir bulantı ilacı vermişti dozu daha yüksek diye ama onu ne zaman içsem hep daha kötü oldum prilama geçtim şimdi bu gebeliğimde de yoğun kusmalar için zofran verdi baktım ki bu da daha kötü yapıyor yine prilama geçtim sizinde belki prilam yaramamıştır değişm isteyn durumunuza göre karar verebilirsiniz