Ilba_34 Kizlarin_Annesine06 21+1 olduk bugün artık hareketleri daha net hissediyorum bazen büzüşüyormu bilmem hiç hissetmiyorum bel ve kuyruk sokumu ağrılarım biraz başladı uzun süre bir yerde oturamıyorum 😪
Elif2143 19+3 haftalıgız erkek bebek beklıyorum 17 haftadan berıdır kıpır kıpır. Ultrasonda 1 hafta önce gidiyor. Hergun hıssedıyorum tekmelıyor gıbıde oluyor bazen
Sabina13 Kizlarin_Annesine06 21haftalik..13ten beri az az hissediyordummmbir kac haftadir cok guzel hiss ediyorum…bazen yerinde durmuyor..hatta gece hafaketlerinden uyuyamadigim bile oluyor
Hlya123 Ben 20 +2 im ve hissetmiyorm 2 gün önce doktor kontrolüm vardı çok şükür hiçbir sıkıntı yok 20 haftalık olup hissetmeyen tek ben miyim ?
Ddem Hlya123 bende fazla hissetmiyorum ilk gebeliğim böyle daha çok bağırsak hareketleri gibi hissediyorum doktorum normal dedi