Sabiha87 Yildizim benim bebiş te aynı.. Gerçi doktor normal dedide.. Nette yazılana göre önde mi acaba.. Biraz tombik mi
Yildizim Sabiha87 Doktorum haftası ile gayet uyumlu ne fazla ne eksik dedi. O yüzden nete bakmayın doktor me dediyse😊