Asdfgh_jkl Doğum iznime de 43 gün kaldı 🙏 Şuana kadar çok güzel, rahat hamilelik geçirdim. 8-4 masa başı işim ama daha fazla çalışabilir miyim bilemiyorum şuan bile oturmaktan sırtım belim ağrıyor. Çalışan anneler kaçıncı haftada izne ayrıldınız?
Babyontheway2 Ayy Bizim de tam 99 gün kaldı ☺️ ben evden calışıyorum 8-4 bilgisayar basındayım bazı günler daha da uzuyor ama şuan için ağrılarım başlamadı bizim de oğlumuz olacak 💙
AlpEmir Ben de evden çalışıyorum , kendi işim o yüzden doğuma kadar devam edecek hatta bir önceki gebeliğimde doğum sancısı çekerken müşteri ile yazışmıştım😀