Hirasongul Kızlar kan gördüm sancım da vardı hastaneye gittim nstyde sancım çıktı ama gene serum verdiler gönderdiler cam sukuraya gidiyorum bu arada eve geldim sancım şiddetli kanamam çok oldu iki dir gidiyorum serum verip yoluyorlar yer olmadığı için
DENIZ_55 Hirasongul ne kadar ilgisizler ya başka hastaneye git canım geçmiş olsun sağlıkla kucağına al bebisini inşallah
bebitomom Hirasongul araştırma hastanesi varsa bulunduğun ilçe de direk araştırmaya git bu şekilde asla bırakmazlar seni emin ol daha ilgili ve tedbirli davranıyorlar ben 30 ağustosta leke şeklinde kanamayla gittim resmi tatil olmasına rağmen acilde 3 doktor vardı 3 de başıma toplandı bir sürü test muayene yapıldı eski kan aktif kan görünmüyor dedi doktorlar buna rağmen illa yatış verdi evim çok yakın diye imza atıp çıktım ben ama baya ısrar ettiler yatış için sırf tedbir amaçlı
Hirasongul Mervenur_kcbs öle yapıcm çünkü sancım çok duramıyorum dünde gittim iki tne serum verildi şimdi gene gittim serum verilip yoladilar kontajn doluymuş ama ağrı çekiyorum
Sevval_65 Cam sakuraya bende gittim geçenlerde acile maalesef banada aynısını yaptılar 0 ilgi , serum takıp yolluyolar Avrupa yakasında başka iyi hastane varmi bilmiyorum Kanuni’ye gitseydin cnm