Selam arkadaşlar tam 41 haftalik 31 Ağustos 12:55te prensesim dünyaya geldi o gece saat 3te kendi sancım başladı sabah 10a kadar evde çektim daha sonra acilden giriş yaptık ve yatışım yapıldı 5 cm açılmam olmuştu doğum odasına alındım ve beklemeye başladık fakat son anda sezeryan kararı aldı doktorum çünkü ilk gebeliğimde bebeğin kilosundan dolayı omuz takılması yaşandı çok şükür ki bir şeyi yoktu bebeğimin doktorum o zaman şanslıymışsın ama şimdi o kadar şanslı olmayabilirsin çünkü ilkinde öyle bir öykü olduğu için ikincide olma ihtimali yüksekmiş doktorum 9 ay bekledin ve bebeğinin sağlığı yerinde son anda sağlıksız sakat bir bebek doğurmak istemezsin dedi başta normal doğum için ısrar ettim ama son anda anladım ki bebeğimin sağlığı için sezeryan en iyisi olacaktı hemen ameliyathaneye alındım yarım saat sürdü ve kızımı gördüm daha sonra onun bakımı yapılırken benimde dikişlerim tamamlandı o an anladım aslında doğru bir karar vermiştim çünkü kızım 3820 gram 53 cm doğdu şuanda zorlanıyorum sadece sırt üstü yatabiliyorum dikişlerim ağrıyor yanıyor ayağa kalkarken otururken çok acım oluyor ama evladıma değer biliyorum ki bu acılarda geçicek Allah izin verirse bugün taburcu olup evimize gidicez rabbim herkese hayırlı doğum nasip etsin hepiniz sağlıkla kavuşun inşallah