Nuuur1111 Kızlar hiç iyi değilim burnum tıkalı zaten büyüyen rahmimle nefesi zor alıyorken şimdi çok daha zor alıyorum. Hapşurunca felan bebek irkiliyor karnımda ;( Ne yapabilirim evde var mı tavsiyeniz
Mavi-koltuk Nuuur1111 bir haftadır bende öyleyim burnum tıkalı,sıcak,zaten zor nefes alıyoruz,birde hastalık. Yazı zor geçiriyorum. Viks kullandım sarımsak yemeklere katıp yiyorum ilk iki gün parol içtim. Çok geçmiş olsun
Esmagrr Nuuur1111 bende hamileyken alerji olmuştum burun için okyanus suyu antibiyotik ağrı kesiciler kullandım yani ilaçsız geçirmek pek mümkün değil
Nuuur1111 Mavi-koltuk Çok geçmiş olsun bu sıcak havalarda grip olmamız gerçekten absürt. Şimdi nasılsınız
Busra-2001 Hic durma bi doktora gidin derim bende siizin gibi evde cektim daha cok agirlasti doktora gec gitigim icin hastaneye yatirdilar 2 gun enfeksiyon bütün vucuda yayilo erken gelseydin dedi doktor ben o yuzden hastalik olunca korkuyorum bi gidip parol serum takiyolar o bile nasil iyi geliyo hakilelere ozel antibiyotikler var biraz pahalı ama onlardan yaziyo ben 3 gunde iyi oldum valla sizde evde cekmeyin bi gidip baktırın
Busra-2001 Nuuur1111 bisi olmaz da sadece bebek susuz kalmis diyebilirler enfeksiyondan dolayi insallah iyidir bebeğiniz
Mavi-koltuk Nuuur1111 sesim düzelmedi geniz akıntım var genel olarak iyiyim işlerimi yapabiliyorum çok şükür.