Bence stresten olmuş biraz da. Hem yorulmuşsunuz hem de bişeylerle uğraşmak daha da sıkıntıya sokuyor. Ben yemek yiyemediğim zamanlarda şunları yapıyordum.
Öncelikle havuç. Mide yanması bulantısı ne varsa bana çok iyi geldi. Tavşan gibi hatır hutur yiyorum😄
Yoğurdun içine şeftali veya erik doğrayıp yedim. Biraz ekşi oldukları için mideme iyi geliyordu
Domates salatalık nane doğrayıp salata gibi yapıyordum ve bol sumak limonlayatak yiyordum. Hem mideme iyi geliyordu hem de ekşi olduğu için iştahımı biraz açıp sonrasında ufak da olsa yemek yememi sağlıyordu