Zeyni_zeyni Selam kızlar 🌺 Reglime 10 gün var bi kaç gündür karnımdan sürekli ses geliyor sürekli bi hareketlilik sanki içimde bişeyler oynuyor. Ayrıca aşırı derece de kasık ağrısı çekiyorum Hamilelik belirtisi olabilir mi
Raziyenurx Zeyni_zeyni gebelik hareketleri ikinci gebelikte bile en az 15 haftada hissediliyor buda üç bucuk aya tekabül ediyor yani reglnıza 10 gün varken gebelik oluşmuş olsa bile kese bile oluşmaz daha kanda bile zar zor çıkar cok erken Allah kalbinize göre versin ben olası şeylerj yazdim sadece💖
1prensesannesi__ Zeyni_zeyni icindeki hareketlilik heycandan ya da gazdandir ama adetine 10 gun varsa eger dollenmenin uzerjnden 5 gun gecmis olmalı ve bebek rahime düsmüş tutunmaya baslamis olmasi gerek o da kasiklarda agriya neden olur eger hamileyseniz tabi insAllah hamilesindir
Zeyni_zeyni Raziyenurx benim de nasip olursa 2. Gebelik olacak süreci biliyorum aslında ilk gebeliğimde tek belirtisi kasık ağrısıydı şimdi gene ağrıyı hissedince acaba mı dedim 😀
Zeyni_zeyni Raziyenurx inşallah 🙏 Bir de idrarım aşırı koyu turuncu neredeyse sanırım gebelikte koyu oluyormuş bir de beyaz akıntım var bi kaç gündür
1prensesannesi__ Zeyni_zeyni ay bu gün o bende de basladı süt beyazı krem gibi ama asiri derecede fazla bi akinti ama kokusuz sanirim gebelik baslarinda boyle olabiliyomus progesteron hormonu artisindan kaynakli