momoflara canım benimde aynıydı muhakkak bulunurdu otrivine. Doktorum nazal yıkama suyu verdi böyle içinde toz şeklinde onu kaynamış soğumuş suya karıştırıp sıkıyorsun burnuna. Bide ben en son deniz suyu doldurdum şişeye çok tıkanınca onda çare buluyorum burnuma çekerek. Doktorun verdiğini eve gidince bakıp yazayım, her dönem kullanabilirsin demişti