Ben femara kullandım bende işe yaradı ama dikkatli kullanmak gerek bende sadece yumurta tembelliği ve prolaktin yüksekliği vardı . İsmini unuttum bi hap var prolaktin için içinde 8 tane var onu kullandım yarım tablet ve femara . Adetin 5. Günü başladım 5 gün içtim hamile kaldım ama doktor kontrolünde yapmadım ben kendi kafama göreydi biraz 😅. Bir yumurtam çatlayamadığı için kiste dönüşmüş mesela . Şuan 14 haftalık gebeyim