Kızlar bişey sorucam şimdi devlet hastanelerinde senden direk bebeğin ismini sorup ordamı yazılıyor babanın nüfus dairesine gidip isimini yazıdırp kimlik çıkartmasına gerek kalmıyormu anlata bildim umarım şimdi hastnede direk isim yazdırıyor anne babaya gerek kalmıyormu kimlik öylemi çıkıyor direk yoksa eşim kızımın adının yanına kafasına göre isim koyacakmış