Dert etme canım bence kilosu gayet iyi kilolu olması bence çokda iyi bişey değil.Benim bebeğim mesala iri bir bebek normal doğum çok istiyorum ama doktor önermiyor zor diyor.Bu hafta 38 olucazz çatı kontrolü yapicak ve kilosuna bakım doğuma karar verecek..