Benim 35 haftada başladı 2 günü hemen doktoruma gittim tahlil yaptı eğer yüksek çıkarsa bebeği hemen alacağını belirtti çok şükür çıkmadı ayaklarımdan tüm bacağıma kollarıma ve göbeğime yayıldı bana bi alerji ilacı ve losyon verdi kullanıyırum ama artık her yanım kızarmış ve morarmıştı gebelik kaşıntısı olduğu için dopuma kadar mecbur çekeceğim ama kendimce rahatlama yöntemi buldum eskisi gibi değil hatta kurumaya başladı bile sabah akşam soğuğa yakın duş alıp önce losyonu sürüp bekliyorum sonra üstüne hindistan ceviz yağını sürüp birqz masaj yapıyorım ve en son malum havalar sıcak ve terledikçe kaşıntı daha çok oldupu için tüm vucüdümü pudralıyorum kişiden kişiye değişebilir ama denemenizde fayda var ve her kaşıyan yere buz uyguluyorum ayrıca günde 1 litre limonlu su içiyorum karaciğer enzimlerini temizliyormuş baya araştırdım yapabilirsiniz iyi gelebilir