bulmusnesrin20 Leylaasutay 37+1im 2 gündür benim de belimde kasıklarımda adet olacakmış gibi ağrı var ama çok hafif ve şiddetlenmiyor sanırım vücut kendini doğuma hazırladığı için oluyor
58betul Leylaasutay bende 37+1 olduk gobegimin sag tarafinda kasilmalar var vede cok kasiniyor iki gundur
5995 36 haftaligiz şuan ama 35ten beri regl sancısı arada belime ve kalçama sancı giriyor doktoruma sordum artık olur normal dedi
Dilaramazan Bende 37+1 hamileyim göbeğimde ağrı var göbek deligimdede ve kasılmalar var akşam dan beri geçmiyorda eğilip kalkamıyorum