Ebraz isteğe bağlı mi olacaksınız. Benimde kafası aşağıda doğum başlasa da sağlıkla gelseler diyorum . Dün kontrolde dr çok daraldım sezeryan yapın dedim lütfen bekle falan normal yapabilirsin dedi. İsteğe bağlı yapmak istersen de 39 haftayi bekliyoruz dedi