Birbebishikayesi Kızlar merhaba hamilelikte yüzü lekelenen var mı :(( benim cildim baya lekelendi göbüşüm catladı sizce doğumdan sonra toparlanabilir miyim :((( ?
Daisy0000 Birbebishikayesi Doğumdan sonra arbutin serum kullanırsınız 🌺 Çatlaklara maalesef çare yok,beyazlaşınca gözünüze daha az batar
Doktoranneyledevam Gebelikte artan melatonin ve farklı hormonlar sebebiyle lekeler oluşabilir. Yüzde leke için özellikle ve mutlaka doktorunuzun önerdiği bir güneş koruyucu kullanmak gereklidir. Yanında temiz içerikli c vitamini de kullanabilirsiniz.
Birbebishikayesi Doktoranneyledevam dolapta pregna kullanıyorum hamileler için c vitamini kullanmadım belki kimyasaldır diye ama işte cildim beni çok üzüyor :((
Birbebishikayesi Daisy0000 şu güzellik merkezlerinde çatlaklara iyi gelen bir yöntem yok mudur acaba 🧐
Doktoranneyledevam Birbebishikayesi en önemlisi güneş kremi, c vit olarak bahsettiğim temiz içerikli bir c vit serumu yani cilde uygulanan, geçmiş olsun