odabasiii Arkadaşlar alan kullanan var mı marka model önerilerinizi alabilir miyim ben bebbeğim için alacağım
glsnsglm odabasiii e bebek baby plus wind otomatik oyuncaklı bebek salıncağı var şuan 3600 indirime de düşüyor sürekli inceleyebilirsiniz 😇
teacherozlem odabasiii ben aldım joie serina 2 in 1 çok memnun kaldım hoş benim kız pek durmadı içinde o ayrı konu 😂 9 aylık oldu toplasan 2 saat uyumamıştır içinde ama satılığa koydum her türlü insanın elinde kalmaz eskimiyor çünkü