Hnd_01 bende doktora gidince bi sorucam uzunluğunu çünkü bana taa ne zaman 20 cm demişti belki de 34 cm de olabilir fl yazan kısmı sorcam dr a merak ettim. Çünkü yenidogan alıyorum bende uzun olursa olmaz kiyafetleri😀 ki bende uzunum 1.70 boyum ailemdekilerde uzun ondan bi sormam lazım 😀😀