Kaç kez tek kullanımlık ilaç aldım daha ,13 haftadayim banamisin demedi yetmiyomus gibi büyük tuvaletim de çok kokulu oluyor ishal oluyorum arada artık bakteri mi var ne var daha şimdiden insan keyif alamiyor biseyden idrara yarım saate bir gidiyom gidiyorum arkasından yaomamisim gibi bidaha gidiyorum kafayı yedim özellikle geceleri