Asklim kahvesever__ inşallah bende o güne kalmadan dogururum 2 gün önce gittim 2 cm açılma var dedi sonra hiç bir belirti yok
Feyzalemdar Tugrann-annesi0404 pazartesiye kadar bekletmesinin sebebi o zaten belki açılma olur diye doktorum sonuna kadar nomal doğumu destekledi ama bakıcaz olmazsada yapacak bisey yok