1palyaco 1zehratun benimde FAKTÖR XIII ile MTHFR (a1298c) heterozigot PAI 4G/5G çıktı. Doktor endişe edilecek durum değil çoğunda bu şekilde çıkar sadece gebe kaldığında hatırlat kan sulandırıcı iğne veya hap başlarız tedbir amaçlı dedi.
ebru31111 Hicran57 nasıl hüsran bende kan pıhtılaşma vardı sadece ekopirin kan sulandırıcı kulanıyorum Şuan 19+2 oldum korktum inan iğne vermedi bana doktor
Hicran57 ebru31111 allah allah benım 2 gebeliğim düşğkle sonuçlandı doktorla bugün görüştük kan pıhtılaşması yok ama önlem amacıyla kan sulandırıcı iğneyi her gün vurulcaksın hamile kaldığında dedi o şekilde ilerleyecek sürecim
ebru31111 Hicran57 banada dedi yok ama tedbir amaçlı 3 düşüğüm oldu kan sulandırıcı kulanıyoruö sadece