Mooomm Ben kızımda çok kilo almıştım. Fıtık mı bilmiyorum ama son 2 ay sağ ayağımın üstüne basamadım, bastonla yürüyordum. Beyin cerrahı gebe olduğum için hiç bir işlem yapmadı. Normal doğum yaptım. Doğumum güzel geçti. Doğum sonrası hemen korse taktım. Onunla daha iyi yürüyordum ama yine de 15 gün daha topallamam devam etti. Kilolar gittikçe sağlığıma kavuştum.